android işletim sistemi

By
Advertisement

Ufukta Windows Mobile işletim sisteminin sonu mu görünüyor? Şu an için bu soru oldukça iddialı görünüyor. Fakat Windows Mobile işletim sistemine sahip akıllı telefonların rakiplerine oranla satış rakamlarına baktığımız zaman işlerin
Microsoft için iyiye gitmediği de görülüyor. Yapılan araştırmalara göre, Windows Mobile işletim sistemli smartphone telefonların satış rakamları hızla düşerken pazar payının büyüme oranı %13 civarında gerçekleşmiş. Pazarda bu büyüme gözlenirken Windows Mobile sistemli smartphone telefonlarda en az %20 bir azalma dikkat çekiyor. Bu rakamlar müteşebbislerin tedbirler almasını gerektirecek sonuçlar ortaya koyuyor.
 
Windows Mobile işletim sistemi
Windows Mobile işletim sisteminin yeni versiyonu 6.5 da gidişatı değiştiremiyor. Piyasa araştırmacısı Gartner'ın en son raporu gayet açık: dünya çapındaki ekonomik krize rağmen yeni ve gelişmiş özellikler içeren smartphone telefonlara olan talepte istikrarlı bir artış var. Fakat bu artış Windows Mobile işletim sistemine sahip olmayan modellerde yaşanıyor. 2010 yılının sonbaharında piyasalara sunulması beklenen Windows Mobile 7'nin bu gidişi değiştirip değiştiremeyeceği ise bir soru işareti.
 
Google Android işletim sistemi
İşletim sistemleri alanında gittikçe artan bir rekabet yaşanıyor ve bu rekabette Google dikkatleri üzerine topluyor. Cep telefonu üreten çeşitli şirketler Google Android işletim sistemini öncelik listelerinde üst sıraya yerleştirirken her gün yeni bir Android cep telefonunun duyurulduğunda tanık oluyoruz. Zihinleri meşgul eden tek şey ise Google'ın stratejisi. Android işletim sisteminin farklı versiyonları kafa karışıklığına neden oluyorlar. Görünen o ki, Google'ın sunduğu açık platform Google Android işletim sistemi pek de o kadar açık değil.
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Advertisment